Pietras |
Wysłany: Nie 22:47, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Co do pierscieni to wiekszych przemyslen nie ma. Nie tylko od pierscienia zalezy "żywotność" cylka. Na sport pro przejedziesz wiecej a na Racingu mniej, obydwa jedno-pierscionkowe.
Może warto aby zadać sobie pytanie czy chce miec skuter który posłuży w celu przemieszczania czy zabawy.
Zapewne rozmyślasz nad Sport Pro i Streetrace ?
Jeżeli tak to obydwa cylki są bdb, pod wzgledem eksploatacji również. Jeden alu drugi żeliwo, jeden troche mocniejszy, drugi troche słabszy. Osobiscie wziąłbym Streetrace. Głównie z takich powodów ze dłużej na nim posmigasz na jednym tłoku. Cena streetrace również niska co jest na +. Wybór nalezy do Cb. |
|
Tomq |
Wysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011 Temat postu: 1 pierścień versus 2 pierścienie |
|
Porównując dwa rodzaje tłoków: jedno pierścieniowego i dwu pierścieniowego można wywnioskować, że (nie zważając na rodzaj gładzi cylindra):
Jedno pierścieniowy może dać lepsze osiągi jednak z racji tylko jednego ringa, szybciej się zużywa.
Dwu pierścieniowy: 2 pierścienie, dwukrotnie większe tarcie, dwukrotnie szybsze ścieranie gładzi i zaletą dwukrotnie dłuższy czas użytkowania bez serwisowania.
Temat proszę potraktować jako "moje głośne myślenie" i dopowiedzieć coś co nakieruje mnie na to który tłok okazałby się lepszy. Wiem, że moc będzie tylko ciut ciut większa, a ścieranie gładzi widoczne jedynie z perspektywy tysięcy kilometrów... Jednak wciąż nie wiem jaki tłok chcę.
;] |
|