Autor Wiadomość
SeeA
PostWysłany: Sob 10:05, 26 Lut 2011    Temat postu:

Kymco 125cc 4T vs moje padłoo
http://www.youtube.com/watch?v=G4kTjl6LGRQ
SeeA
PostWysłany: Pią 11:58, 03 Wrz 2010    Temat postu:

jeśli mówię że tak jest to tak jest, jestem upewniony bo sprawdzałem Smile
mały up.
rozpołowiłem i wyczyściłem kartery, teraz czekam aż mi przyjdą łożyska wału z simerami stage6 c4 teflon, łożysko korbowodu hebo i pare takich dupereli:


jakoś robienia zdjęcia telefonem trzęsącą się ręką
Sebek
PostWysłany: Czw 21:16, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Upewnij się czy to 12mm.


Nastepnym razem bedzie warn, pilnuj sie Wink/ Pietras
SeeA
PostWysłany: Śro 20:09, 01 Wrz 2010    Temat postu:

nie, tego mhr nie wezmę dlatego że on jest na 10mm, musiał bym dokupywać tłok, a to mi się nie opłaca Smile
Sebek
PostWysłany: Śro 19:43, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Łoooj padełko kupiłeś ;p W zime na spokojnie złożysz. Nie bierzesz tego mhr'a od smg?
SeeA
PostWysłany: Śro 15:59, 01 Wrz 2010    Temat postu:

siema, dzisiaj zrobię taki większy up'ik Smile

a więc tak, będąc u Ś.P. Kludzia na mszy Gilera odmówiła posłuszeństwa, zgasła i już więcej nie odpaliła, na kolejny dzień rozebrałem wszystko, po kolei sprawdzałem z Krispusem i Sebkiem czemu nie ma iskry, jednak iskrownik się zaśniedział i przeczyściliśmy, miałem już radosną minkę bo iskra była i myślałem że odpali a tu ujj i nie odpalił... na następny dzień zdjąłem cylinder i był przytarty, Fotki:





Zdecydowałem się że nie będę już katował tej 50'tki i zamówiłem cylinder Stage6 Streetrace a wraz z cylindrem, pasek polini kevlar, filtr Stage6 Double Layer'a i króciec stage6 z podpinanym podciśnieniem Smile




Teraz pozostał mi wał, łożyska i simery, gaźnik mam 17.5, może wiecie kto miał by na sprzedaż jakiś wał do p/g ?
Pietras
PostWysłany: Śro 23:10, 11 Sie 2010    Temat postu:

W zasadzie nigdy z tego nie korzystałem bo nawet nie miałem po co. Wiem ze waria S6 sie tym reguluje i ma to duze znaczenie, ale w np. Hebo ng ? Nie wiem. Duzo osób żyje bez tego, reguluje sie normalnie.
Tomq
PostWysłany: Śro 22:25, 11 Sie 2010    Temat postu:

SeeA, przeczytałeś co napisałem wyżej?
SeeA
PostWysłany: Śro 14:26, 11 Sie 2010    Temat postu:

Pietras kurde wiem swoje, mam pro replice i kawa dobrze mówi, polini kevlar jest gorszy od seryjnego paska, nic nie daje, a v-max jest taki sam tyle że ciągnie od samego dołu Smile a że Ty nie umiałeś zrobić tego to już nie moja wina i nie kłóć się ;D
Tomq
PostWysłany: Śro 14:05, 11 Sie 2010    Temat postu:

Cóż to Pietrasie, zapomniałeś o podkładkowaniu wariatora? Niby "nic" a tak wiele. Osobiście podczas regulacji miałem parę podkładek które BARDZO wpływają na efekty. Bardzo jak na takie małe g*wno które prawie nic nie kosztuje zważywszy efekty jakie daje Wink

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-podkladki-regulacyjne-wariatora-stage6-13mm-p-7069-1.html?sessID=632d3e2752800e046db757a2cd7333db
Pietras
PostWysłany: Śro 12:48, 11 Sie 2010    Temat postu:

Życie. Wiem ze w pro replice ogólnie wymienia sie sprzegła, wiekszosc ludzi robi tak w roxach bo od 0-30 (czyli zaszprzeglenie) praktycznie roxy nie jadą. To za sprawą ze pro replica powinna mniej wiecej ruszac z 6-7 tys. Miałem u siebie przez jaks czas pro replice u siebie w roxie na serjnych bebechach i jakos to wyregulowałem, vmax był w miare ok, ale 0-15 sprzegło seryjne nie łapało bo jest za cięzkie i nie wkreca sie na obroty. Znajomy ma roxa z pro replica + tec evo sprzegło, w miare ok to jeździ.


Co do paska to jezeli kupiłes dedykowany polini to dziwne. Wiem ze paski do DNA są inne do p/g. Mam na sell pasek do DNA nowy Polini Kevlar jak by ktoś chciał.
Sebek
PostWysłany: Śro 11:45, 11 Sie 2010    Temat postu:

Ten seryjny co ma jest węższy i ciągnie od zera, a kavler widac nie schodzi na dół wariatora i jest muł do 20 km/h taki, ze się trzeba nogami odpychac.
Kawa
PostWysłany: Śro 11:25, 11 Sie 2010    Temat postu:

Człowieku,przyjedź do nas,a właściwie do Seea i założymy Ci do jego runnera polini kevlara i seryjny pasek,porównasz sobie : )
Pietras
PostWysłany: Śro 11:12, 11 Sie 2010    Temat postu:

taaak ? Wytłumacz nam dlaczego na seryjnym pasku jeździ najlepiej haha.
Kawa
PostWysłany: Śro 11:05, 11 Sie 2010    Temat postu:

na seryjnym pasku i tak i tak jeździ najlepiej ;]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group