Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Bimota DB7

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Lucky
_
_



Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garnek ok. Częstochowy (30km)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:40, 04 Lip 2010 Temat postu: Bimota DB7

Dzieła sztuki z Rimini na dwóch kołach wracają do naszego kraju. Zobaczcie niepowtarzalną sesję zdjęciową i klip pięknej Bimoty DB7!

Kilka dni temu mieliśmy okazję sfotografować pierwszą sztukę Bimoty DB7, która właśnie do nas przyjechała. Trzeba przyznać, że motocykl prezentuje się wręcz fenomenalnie i podczas sesji ciężko było się skupić na robieniu zdjęć i materiału wideo. Większość czasu spędziliśmy na przyglądaniu się temu dziełu sztuki przeznaczonemu do jazdy, omawianiu jego smaczków technicznych i genialnej stylistyki. Ostre kształty, ciekawe rozwiązania techniczne i mnóstwo karbonowych części robią piorunujące wrażenie, na każdym kto tylko stanie przy tym motocyklu.

Także dane techniczne potrafią przyprawić o szybsze bicie serca:
Silnik: Ducati 1098 Testastretta Evoluzione, cztery zawory na cylinder, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa : 1098 ccm
Średnica cylindra x skok tłoka: 104 mm x 64,7 mm
Układ zasilania: wtrysk paliwa Magneti Marelli
Sprzęgło: suche wielotarczowe
Moc maksymalna: 160 KM
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm
Układ wydechowy: 2 w 1 w 1, tytanowy tłumik
Rozstaw osi: 1430 mm
Rama: stalowa, kratownicowa
Przednie zawieszenie: widelec Marzocchi Corse RAC 43mm z DLC z pełna regulacją
Tylne zawieszenie: centralny amortyzator mocowany systemem dźwigni Extreme Tech 2T4V w pełni regulowany
Przedni hamulec: podwójne, 320 mm pływające tarcze Brembo z zaciskami czterotłoczkowymi, radialnymi Brembo Monoblock, radialne pompy hamulcowe
Tylny hamulec: 220 mm pływająca tarcza Bimota, dwutłoczkowy zacisk Bimota
Koła: przód – 3.5”x 17” kute felgi, tył - 6.0”x 17” kute felgi
Opona przód: 120/70 ZR 17
Opona tył: 190/55 ZR 17
Wysokość siodła: 800 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 18 L (5 L rezerwy)
Masa własna: 170 kg


Zdjęcia:










Źródło: motogen.pl


Ostatnio zmieniony przez Lucky dnia Nie 11:41, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin