Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

...::: REGULAMIN FORUM :::...

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> REGULAMINY !
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dziurek5
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cz-wy

PostWysłany: Nie 18:40, 07 Lut 2010 Temat postu: ...::: REGULAMIN FORUM :::...

REGULAMIN FORUM



1. Zabronione jest:

a) Obrażanie użytkowników forum/ Kłótnie pomiędzy użytkownikami na łamach forum

b) Używanie przekleństw

-Jeżeli już musimy, to cenzurujemy wulgaryzm symbolem ‘’*’’. Przynajmniej 2 litery.

c) Spamowanie
(czyt. zamieszczanie postów i wiadomości o niechcianych treściach)

d) Pisanie postów nie dotyczących danego tematu (Off Topic)

-Nie wysyłaj postów nie wnoszących nic do danego tematu typu: "fajnie", "spoko" itp.

e) Zamieszczanie tematów/postów w nieodpowiednich działach

f) Reklamowanie innych for bez zgody Administracji

g) Odkopywanie starych tematów (starszych niż pół roku)

h) Odświeżanie tematów/ ogłoszeń przed upływem 7 dni.

-Autor tematu/ogłoszenia ma możliwość jego odświerzania po upływie 7 dni od chwili napisania tematu/ogłoszenia.

i) Pisanie posta pod postem (PPP)

-Używaj opcji "Edit"

j) Zakładanie niesprecyzowanych tematów typu: "Pomocy", "Problem"...

-Takie tematy będą usuwane przez Administracje.

-Temat musi zawierać w miare szczegółowe informacje

k) Zamieszczanie linków z wirusami lub programami niebezpiecznymi dla użytkowników forum

l) Zamieszczanie materiałów o tematyce pornograficznej

m) Zamieszczanie zdjęć w rozmiarze przekraczającym 800x600

n) Multikonto
(czyt. założenie kilku kont)

- Kiedy użytkownik zostanie zbanowany i ponownie założy konto jego numer IP na forum zostaje zablokowany.




PO ZŁAMANIU JEDNEGO Z WYŻEJ WYMIENIONYCH PODPUNKTÓW UŻYTKOWNIK KARANY OSTRZEŻENIEM.

JEŻELI UŻYTKOWNIK POMIMO UPOMNIEŃ NIE BĘDZIE SIE STOSOWAŁ DO WYŻEJ WYMIENIONYCH PODPUNKTÓW ZOSTAJE AUTOMATYCZNIE ZBANOWANY.

NA FORUM OBOWIĄZUJE NAKAZ POPRAWIANIA SWOICH BŁĘDÓW - JEŻELI DOSTANIEMY WARNA ZA NP.OFFTOPIC - TRZEBA SAMEMU USUNĄĆ LUB POPRAWIĆ NIEODPOWIEDNIEGO POSTA.




2. Ostrzeżenia/Bany

a) Użytkownik forum może dostać maksymalnie 3 ostrzeżenia od Administracji. Uzyskawszy maksymalną ilość ostrzeżeń użytkownik zostaje usunięty z forum (Zbanowany). W przypadku założenia ponownie konta zostaje zablokowany numer IP takowej osobie.

Zbanowany użytkownik po upływie 3 miesiecy zostaje odblokowany na zasadach Last Chance, czyli ostatnia szansa. Jedno przewinienie lub jakies niejasności z jego strony od razy przekreslaja jego szanse na dalsze uczstnictwo w życiu forum oraz zostaje zbanowany na zawsze.


Wyjątkiem jest zbanowanie okresowe czyli np. na 48h. Taką opcje dostają tylko użytkownicy z dłuższym stażem na forum. Jest to dla nich ostatnia szansa na poprawe. Danemu użytkownikowi ban okresow może zostać przyznany TYLKO RAZ.


Zbanowani użytkownicy NIE mogą jeździć na zloty !

b) Osoba która dostała Ostrzeżenie automatycznie otrzymuje Prywatną Wiadomość w której zawarty jest powód przyznania ostrzeżenia.

c) Próba dyskusji bez argumentacji (czyt. ewidentne złamanie regulaminu a mimo to przekonywanie o własnej niewinności) lub obrażanie Administracj jest równo znaczne z otrzymaniem kolejnego ostrzeżenia.

d) Ostrzeżenia użytkownika mogą być usunięte, jeżeli użytkownik wykazuje duże zaangażowanie na forum i pomaga na rzecz klubu (np. na zlotach).


3. Administracja

a) W skład Administracji wchodzą Moderatorzy i Administratorzy wybrani przez głównego Administratora IP.

b) Rekrutacja moderatorów:

- Moderatorów rekrutują tylko i wyłącznie Administratorzy

- Moderatorem może zostać osoba która:

*Wykazuje znajomość większości tematów/ Ma doświadczenie na forum
*Czynnie bierze udział w życiu forum i klubu
*Przestrzega ściśle regulaminu
*Często udziela sie na forum
*Wyróżnia sie wzorowym zachowaniem na forum jak i na zlotach
*Daje przykład dobrego zachowania innym użytkownikom

- O każdym wyborze nowego Moderatora/ Administratora społeczność forumowa zostaje poinformowana w odpowiednim dziale.

c) Do Administracji zgłaszamy nieodpowiednie zachowanie użytkowników i nie podporządkowanie się regulaminowi.

d) Wszystkie problemy techniczne kierujemy do Administracji

4. Rangi Specjalne

Rangi specjalne to wyróżnienia i statusy dla osób w klubie, które mają określone zadanie(Fotograf, Grafik, Pomocnik, Skarbnik, Webmaster itp.) lub działają finansowo/inaczej na rzecz klubu (Sponsoring, Kontakt z mediami, Promocja i reklama forum/klubu itp.)

Rangi Specjalne dają szczególne przywileje w klubie, jednak nie oznaczają, że dana osoba posiadająca rangę jest moderatorem forum. Rangi Specjalne przyznaje Administracja.


5. Wypowiadając sie używaj poprawnej polszczyzny. Nieprawidłowa pisownia także podlega ostrzeżeniom.


6. Pomyśl zanim napiszesz posta, on świadczy o Twoim poziomie wiedzy.


7. Zanim napiszesz posta sprawdź jego poprawność językową i stylistyke czy to co napisałeś ma sens.


8. Użytkownik ma obowiązek zgłaszać Administracji nie przestrzeganie regulaminu przez innych użytkowników.


9. Kolor czerwony jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla Administracji.


10. Administracja ma prawo usuwać post/tematy bez wcześniejszego poinformowania użytkownika.


10. Szanuj innych użytkowników - oni będą szanowali Ciebie.


11. Wszelkie treści niezgodne z regulaminem portalu Fora.pl na którym znajduje się nasze forum, będą usuwane bez uprzedzenia przez Administracje.

12.Podpisy/obrazki/podpisy pod profilem/pod postem:
Dozwolone jest wklejenie obrazka do podpisu pod postem, jednak obrazek nie może przeszkadzać w przejrzystym przeglądaniu forum. (Może być szeroki ale nie może być wysoki).
Niedopuszczalne jest zamieszczanie obrazków z treściami: pornografi(lub zdjęć tego typu), słów uważanych powszechnie za obraźliwe/obelżywe, lub innych zakłócających powszechne zasady społecznego współżycia. Masz wątpliwość ? Pisz do administratora czy logo które chcesz wkleić spełnia warunki.




KAŻDEGO UŻYTKOWNIKA FORUM OBOWIĄZUJE PRZESTRZEGANIE POWYŻSZEGO REGULAMINU. ŁAMANIE I NIEPRZESTRZEGANIE GO GROZI OSTRZEŻENIEM BĄDŹ USUNIĘCIEM Z FORUM.


Kopiowanie i wykorzystywanie regulaminu na innych forach zabronione.

WRITED BY PIETRAS & M-Lot


Ostatnio zmieniony przez Dziurek5 dnia Czw 17:28, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> REGULAMINY ! Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin