Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysio952
__

Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:44, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
u mnie typ do 303 wrzucił silnik od joga na lc, i musiał tylko dorobić taką tulejkę pod oś silnika, no i moduł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Foremny
Nowy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konopiska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:39, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
powiem tak ramy nie przerabiałem musiałem jedynie odciąć nóżki pasażera poza tym moduł jedynie i osprzęt silnika ... chęci trzeba dużo do takiego przedsięwzięcia ale to najlepszy wybór silnika z mocowaniem nad cylkiem pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Foremny
Nowy
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konopiska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:54, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
gniazdka oczywiście nie pasowały w ogóle cała elektryka od nowa największy problem jest taki , że cylinder może dotykać zbiorniczka oleju , bo rama jest mniejsza może w 303 jest inaczej ale w 101s niestety to problem Potem oczywiście przerabiane pod chłodnice tak by kamienie jej nie rozbiły zbiorniczek wyrównawczy w małej czaszy ledwo się zmieścił ogólnie dla kogoś kto lubi się bawić w takie robótki minimalistyczne bo wszystko jest mniejsze niż w roxie i brak miejsca na osprzęt ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|