Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pomoc w wybraniu moto

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
pacio94
Nowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:16, 08 Mar 2010 Temat postu:

Power Commander to urządzonko, którym możesz ustawiać sobie mapy silnika. Chodzi tu zarówno o mapy wtrysku, zapłonu itd. ogólnie nazywając silnika. Tak naprawdę jest to taki rozbudowany chip, bo oprócz podkręcania daje możliwość szybkiej zmiany ustawień. Sprzęt prawie jak w supersportach czy innych "pełnowymiarowych" maszynach Razz

Może czytałeś już, ale jeśli nie to na pewno będzie przydatne [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:19, 08 Mar 2010 Temat postu:

Nom to już widziałem, szkoda ze nie porównują odblokowanych modeli Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dziurek5
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cz-wy

PostWysłany: Śro 20:00, 10 Mar 2010 Temat postu:

Co do odblokowania - wszystko zalezy z kim gadasz. Ja jak kupowałem nowego Rmx'a to przy zakupie już zdjeli mi wszystkie blokady dzięki czemu moja suzi realnie na kostkach leciała swoje 95 kmh. Bez zawyżania itp Smile

Wiadomo, nowe fajne, ale szczerze powiedziawszy jak miałbym kupowac bardziej lanso motor niż użytkowy motor, poszedł bym po bandzie. Nie ukrywajmy - jezeli Luki zadaje pytanie czy ma to być ścig czy endurak(SM) - czyli motocykle zupełnie inne i całkowicie o innym przeznaczeniu - sam nie jest zdecydowany co to ma być i gdzie tym bedzie jezdził. To mniej wiecej tak jak by porównywać - Mój Kat czy Hayabusa.

Załóźmy więc ze Luki bedzie poruszał się tak jak Xorem, only asfalt, a moto pełni funkcje LANSO-Motoru.

Osobiscie nie wybrał bym zadnego z tych wyżej wymienionych moto. Po zdjeciach szczerze powiedziawszy mają dla mnie za mało jaj. Ścigi są opatrzone, i postawisz taki pod tesco to podjadą zaraz 3 takie same. W tej drugiej sm nie podoba mi się ten błotnik z kosmosu. Ogolnie moje zdanie jest troche inne Very Happy

Nie wiem czy robią jeszcze nowe, ale ja jakiś czas temu jak stałem przed wyborem ZAKOCHAŁEM się w jednym motocyklu....


Jest to Derbi GPR 125
(lub bliźniacza wersja z silnikiem 50ccm, lub wersja NUDE czyli bez przedniej atrapy tylko w nakedzie). Jak na 'setę' to skubana naprawde ostro przypomina R1... Mówcie co chcecie, ale ja nadal jestem zakochany w tym moto. Gdyby nie to że wyglądam na nim jak na psie, zamiast kata stał by taki.

PS. Tylko go Luki NIE kupuj xD Bo w pierwszy dzień przyjde i ci go zapierdziele Very HappyVery HappyVery Happy xD

FOTO:




A Czarna jest po prostu BOSKA....

Zdjęcia w ogóle nie odzwierciedlają prawdziwego piekna tego moto...
Na alegro za 17.900 jest nówka sztuka. Używkę w wersji nude można dorwać od 6-8 tyś.
pozdro


Ostatnio zmieniony przez Dziurek5 dnia Śro 20:07, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:51, 10 Mar 2010 Temat postu:

Dziuras ale z tego co wiem to to jest chyba 2T, a nasz mistrz luki uparł sie bardzo na 4T bo chce byc wielce oszczędny i ekonomiczny hahaha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badek
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:03, 10 Mar 2010 Temat postu:

Pozwolę sobie wkleić link do tego motocykla. [link widoczny dla zalogowanych]

To jest 4T a wersja Black którą Dziurek wrzucił to 50ccm.


Ostatnio zmieniony przez Badek dnia Śro 21:04, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kludzio
____
____



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Masłońskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 10 Mar 2010 Temat postu:

Dla mnie jeśli moge wyrazić swoją opinię na temat derbi to wedug mnie wyglda to jak kupa .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pacio94
Nowy



Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:06, 10 Mar 2010 Temat postu:

Jak Luki nie wybierze to możemy się pobić, pokłucić i nic nie ustalimy Very Happy Derbi miałem kupić zamiast Riejca, chodziło konkretnie o ostatniego GPRa 50 NUDE, ale w końcu w Motorlandzie (dystrybutor KYMCO i Rieju jakby ktoś nie kojarzył) mieli niezłe promocje i wybór padł na Hiszpana. Dla mnie GPR wygląda nieźle, ale najlepsza jest starsza wersja NUDE'a, kropka w kropkę Triumph Street Triple.

PS: Ciekawa sprawa ten GPR ze zdjęć Dziurka ma identyczne tarcze jak moja maszyna, a u siebie mam napisy "Exclusively for Rieju" czy coś w tym stylu Razz


Ostatnio zmieniony przez pacio94 dnia Śro 23:10, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siedli
___
___



Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Żarki-Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:29, 10 Mar 2010 Temat postu:

Nie mogę tego czytać...
Bierz Cagive... 4t trochu za słabe , ale jak musisz to Honda/Yamaha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:40, 10 Mar 2010 Temat postu:

chyba zostanę przy r125 ;] Wg mnie najładniejsza Wink
Co to osiągów wiadomo ze sie prawie 2 razy wolniej zbiera ale prędkość maksymalna mniejsza o jakieś 20 gora 30 kmh, mozliwe ze powymieniam pare częsci i bedzie chodzilo jakos Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siedli
___
___



Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Żarki-Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:48, 10 Mar 2010 Temat postu:

noo chyba 40/50... Ile ci taka R poleci ? 120?? Z oponami jak od roweru...
Powymieniasz części:
Wydech +20km
Stożkowy Filtr powiertrza +10km
Trochu naklejek mocy +50k

Przy tej wadze będzie POTWÓR!! Ze spalaniem 4L... Już lepiej kup Yamahe Majesty ...

Możecie mnie jechać ile chcecie ale dla mnie to jest nie porozumienie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:36, 11 Mar 2010 Temat postu:

Też mu mówiłem ze 4T to badziewie, zero mozliwosci tuningowych itp. Kupił by Dt 125 i by miał strzałke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kludzio
____
____



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Masłońskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:02, 11 Mar 2010 Temat postu:

Siedli napisał:
Nie mogę tego czytać...
Bierz Cagive... 4t trochu za słabe , ale jak musisz to Honda/Yamaha.


Ja tak samo jak to czytam to mi się słabo robi 4t w 125 <lol2> wielka oszczędność . I jeszcze kupić nówke i potem jeszcze raz w części inwestować bo nie jedzie a jak zainwestujesz w te częsci to na to samo Cię wyjdzie bierz coś konkretnego byle w 2T !

EDIT : Co do powyższego postu Pietrasa . Pietras ale Luki chce coś nowego a DT 125 była produkowana jeśli się nie mylę do 2007r jeśli chodzi o supermoto .


Ostatnio zmieniony przez Kludzio dnia Czw 8:04, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badek
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:06, 11 Mar 2010 Temat postu:

Ale używany motocykl wcale nie musi być w fatalnym stanie. Weźmy na przykład Dziurka i jego KTM. Pomimo że jego motocykl ma 11lat jest w takim stanie jak z fabryki. Nigdy nie byłem zwolennikiem 125 w 4T. Ja bym na twoim miejscu brał Yamahe DT 125 albo taką Huskę jak moja. Bo jak będziesz chciał tuningować 4 paka to cię może tyle wyjść co za trochę więcej paliwa przy tankowaniu 2 suwa za cały sezon. Przypominam że stożkowy filtr czy inne takie duperele to nie tuning.

Ostatnio zmieniony przez Badek dnia Czw 15:52, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bauciu
Zbanowany !
Zbanowany !



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:12, 11 Mar 2010 Temat postu:

wybierzesz albo osiagi albo oszczednosc..;D wiadomo ze 4t mniej spali a 2t lepiej chodzi wiec na co obstawisz no to twoja sprawa
Pozdro;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badek
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:53, 11 Mar 2010 Temat postu:

Bauciu napisał:
4t mniej spali a 2t lepiej chodzi wiec na co obstawisz no to twoja sprawa
Pozdro;]


Tylko że 4T przy tuningu weźmie tyle samo paliwa co seryjne 2T
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin