Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pomoc w wybraniu moto

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dziurek5
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cz-wy

PostWysłany: Czw 16:26, 11 Mar 2010 Temat postu:

Miałem 'setę' w 4suwie, no i co mogę powiedzieć - z osiągami było kiepsciutko mimo że ty był miejski motorek, a i spalanie nie miało nic wspolnego z tym co pisze w necie. Moja handziana leciała w granicach 115-120 realnie, i paliła około 7 litrów. Na takim plastiku przy oponkach rowerowych pewnie wycisnął byś więcej, ale moim zdaniem kupowanie takiego czegoś w celu tuningu mija się z celem. Owszem, maluchem też można startować w Paryż-Dakar, ale o wiele prościej jest chyba robić to w przystosowanym do tego aucie Razz To tak jak byś kupił kalkulator żeby wgrać na niego Windowsa... Jak mają być osiągi przy stosunkowo normalnym spalaniu, to najrozsądniejszym wyborem będzie 250 ccm w 4T.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:44, 11 Mar 2010 Temat postu:

Luki juz mógłby nie dramatyzować z tym salonowym moto. Na luzie idzie dorwać Dt125 w zaje****** stanie za około 7-8 tys. I estem przekonany ze bedze sie mniej jeb*** niz ta r125. Mniej elektroniki i przede wszytkim gaźnik co ma znaczną przewage. Nie wspominając ze to 2T.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kludzio
____
____



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Masłońskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:46, 11 Mar 2010 Temat postu:

Dziurek5 napisał:
Miałem 'setę' w 4suwie, no i co mogę powiedzieć - z osiągami było kiepsciutko mimo że ty był miejski motorek, a i spalanie nie miało nic wspolnego z tym co pisze w necie. Moja handziana leciała w granicach 115-120 realnie, i paliła około 7 litrów. Na takim plastiku przy oponkach rowerowych pewnie wycisnął byś więcej, ale moim zdaniem kupowanie takiego czegoś w celu tuningu mija się z celem. Owszem, maluchem też można startować w Paryż-Dakar, ale o wiele prościej jest chyba robić to w przystosowanym do tego aucie Razz To tak jak byś kupił kalkulator żeby wgrać na niego Windowsa... Jak mają być osiągi przy stosunkowo normalnym spalaniu, to najrozsądniejszym wyborem będzie 250 ccm w 4T.


Tak czy siak szukaj czegoś 125 w 2T !! Dziurek konkretne porównanie Wink ja bym gdzieś coś zrobił i to podlkeił "Jaka różnica jest między 4T a 2T"


EDIT: Pietras dobrze mówi , co do mnie ? Ja każdemu polecam taką DT 125 sm dość że osiągi są zadowalające to jeszcze spalanie "śmieszne" w klubie tutaj dał bym rade nadgonić za Dziurkiem odstawał bym ale nie magiczne odległości .


Ostatnio zmieniony przez Kludzio dnia Czw 16:50, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:18, 11 Mar 2010 Temat postu:

Dobra mysle ze wystarczająco duzo juz doradzilismy (staralismy sie), jeżeli luki podejmie decyzje ze chce 2T to pomożemy mu szukać. Jak na razie, jak najmniej OT Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:36, 11 Mar 2010 Temat postu:

Widzę że wszyscy poza mną są za 2T Very Happy
Dzięki za pomoc Wink
Póki co muszę zdać na prawko a pogoda nie zbyt ;/

4T wolę bo jest ekonomiczniejsze i nie pierdzi jak 2suw wiadomo osiągi mniejsze ale gdzie będziecie jeździć te 160kmh ?? Skoro i tak jak będziemy jeździć na zlotach nie będziemy chyba zapieprzać cały czas 120kmh trzeba brać pod uwagę skutery Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bauciu
Zbanowany !
Zbanowany !



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:38, 11 Mar 2010 Temat postu:

Luki napisał:
Widzę że wszyscy poza mną są za 2T Very Happy
Dzięki za pomoc Wink
Póki co muszę zdać na prawko a pogoda nie zbyt ;/

4T wolę bo jest ekonomiczniejsze i nie pierdzi jak 2suw wiadomo osiągi mniejsze ale gdzie będziecie jeździć te 160kmh ?? Skoro i tak jak będziemy jeździć na zlotach nie będziemy chyba zapieprzać cały czas 120kmh trzeba brać pod uwagę skutery Wink

ja jestem za 4T:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:53, 11 Mar 2010 Temat postu:

Luki zauważ że na malossim sporcie 70 leci sie 120-125 na luzie. Chodzi o to że np. bedziemy jechać do Wisły czy Krk lub gdzies dalel to od 100 np. do 115 km/h bedzie sie rozpędzał wiecznośc. ;/;/ ;/ W tym własnie jest największy problem ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:38, 11 Mar 2010 Temat postu:

A pieprzysz 15 sekund do 100 max Razz Wiadomo ze od 100 do 120 nie rozpedza sie już tak jak to 100 ale bez przesady pare senkund i jest Wink Może twoj racing skuter bedzie szybciej sie rozpędzał ale bez przesady Wink przeciez rka to 125cc Wink da rade.Nie wszysy pakują w skuter 10 000zl jak Ty Wink Więc nie wszyscy beda tak zapie****
Nie mowie juz o spalaniu skutera który bedzie jeździł 120 Wink 8 litrów lekko Wink


Ostatnio zmieniony przez Luki dnia Czw 22:28, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bauciu
Zbanowany !
Zbanowany !



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:04, 11 Mar 2010 Temat postu:

Pietras napisał:
Luki zauważ że na malossim sporcie 70 leci sie 120-125 na luzie. Chodzi o to że np. bedziemy jechać do Wisły czy Krk lub gdzies dalel to od 100 np. do 115 km/h bedzie sie rozpędzał wiecznośc. ;/;/ ;/ W tym własnie jest największy problem ;/

zawsze mozna pozapi**dalac ale trzeba tez na pały uwazac bo jak cie pietras złapia no to troche bys mial przerobane no bo rtaczej nie uwierza ze to 50
sory za ot
Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badek
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żarki Letnisko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:50, 11 Mar 2010 Temat postu:

Luki napisał:
gdzie będziecie jeździć te 160kmh ??

Zmienisz zdanie jak pojeździsz ze mną i moim chłopakiem. Dziurek :***
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:14, 11 Mar 2010 Temat postu:

oj ;p
to poczekacie na mnie najwyzej xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarianGtix
___
___



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:59, 12 Mar 2010 Temat postu:

Moim zdaniem kupic 125 w 4t to porazka bo po co masz miec 15KM skoro mozesz miec kolo 40 na 2t... A spalanie >3 litry roznicy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bauciu
Zbanowany !
Zbanowany !



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Kuźnicy Kiedrzyńska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:15, 12 Mar 2010 Temat postu:

MarianGtix napisał:
Moim zdaniem kupic 125 w 4t to porazka bo po co masz miec 15KM skoro mozesz miec kolo 40 na 2t... A spalanie >3 litry roznicy...

3 litry roznicy to duzo! a po za tym 15 km w zupełnosci wystarczy przyspieszenie złe w 4t nie jest no bo przecierz od dołu ciagnie
Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietras
Administrator
Administrator



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 1022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:29, 12 Mar 2010 Temat postu:

4T ciągnie od dołu ale chodzi tutaj o najniższe obroty. 15 Koni to mało, malossi sport z dobrym zestawieniem ma te 13 koni.


Dobra koniec tematu, luki jezeli sie juz zdecydowałes na R125 definitywnie ? Daj odp to zamkne bo się smietnik robi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn k/Cze-wy Moto: yzf r125
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:00, 14 Mar 2010 Temat postu:

Ok dzięki za pomoc panowie Wink Zostaje przy R125 Wink
Nie porównuj skutera do moto bo inne przeniesienie napędu i na skuterze w wieku 18-20 lat wygląda się conajmniej śmiesznie moim zdaniem... ;P

do zamknięcia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.YRC.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin